marți, 16 martie 2010

Romania este totusi o tara democrata asa ca trezitiva!

Marijuana considerata ceva rau si crima care se pedepseste chiar si pentru consum ceva ce eu nu o vad ca pe ceva rau dak persoana isi asuma riscu asta, eu o vad ca pe o incalcare a unor drepturi omenesti Cehia,Spania,Moldova,Germania,Italia,Olanda si multe altele pana si in Statele Unite in proportie de peste 50% din state au decriminalizat consumul de Marijuana cel putin in scopuri medicale.
Deja devine sincer jenant cand ma gandesc ca in pana mea o gramada de tari din europa au facut pasu asta si noi inca tot habar nu avem ce facem si guvernu parca nici nu are timp sa acorde umpic de atentie acestui subiect pentru ca deja sunt milioane de oameni care cer legalizarea Marijuanei cel putin 1 milion, si eu zic ca dak suntem asa de democrati precum se lauda Domnul presedinte Traian Basescu eu zic ca ceea ce vrea deja peste 1 milion de oameni sa se intample eu cred ca totusi ar trebui macar sa acorde putina atentie acestui subiect.
Ce nu pot intelege ca Canabisul nu este nociv organismului ba chiar foarte benefic care este dovedit stiintific.
Este o planta care are extrem de multe intrebuintari poluarea ar scadea deoarece nu ar mai trebui sa taiem padurile pentru hartie si nici nu am folosi atatea chimicale pentru producerea hartie din canepa pentru ca la procesarea fibrelor din canepa pana la hartie numarul si cantitatea de chimicale este doar 1/5 din cat am folosi pentru procesarea celor de copaci unui copac ii ia zeci de ani sa ajunga la maturitate din samanta unei plante tehnice de canabis ii ia 6 luni sa ajunga la maturitate si sa poata fi colectata.

Oameni buni daca nu face nimeni nimik numa stam si vorbim si zicem ca ce bine ar fi daca ar fi aratativa suportul de dragul reputatiei tari asteia hai sa nu fim ca si de obicei tot timpu in coada clasamentelor pentru ca fie criza fie nustiu ce trebuie sa prosperam hai sa uitam odata de comunism si de perioada comunista si sa ne creem viitoru nu sa stam sa visam, dece sa dureze 20 de ani? ca sa ajungem la nivelul Germaniei sau a Spaniei dece sa nu incepem mai devreme sa nu mai hibernam in perioada comunista.

Asa ca cetateni ai tari DEMOCRATE!!! Romania helauuu ii cineva acasa Romania e democrata putem prospera dak vrem acum e momentul inainte de revolutie toti ziceati ca o sa fie mai buna tara dupa democratie si ne-a dat domnu si noua oportunitatea si am scapat de comunism si acuma stam si ne uitam ca mata la calendar si privim cum se duce tara pe .... hai sa fim seriosi si sa facem ceva daca vrem sa se intample ceva

Un comentariu:

  1. fratioare, fara nici o suparare, aproximativ intr-o mare proportie cam ai dreptate, dar totusi mai introdu si tu putina gramatica si ceva cultura romaneasca ... pot incepe cu cel mai batator la ochi de aici care ar fi "trezitiva" ...

    RăspundețiȘtergere